Followers

Tuesday, August 11, 2009

buang tebiat!!



huwaaaa....

he3..

ini namanye entry buang tebiat...

ummi tgah pening sbnarnye nak bawak baju ape tuk balik jb..he3..

xthu nak pkai baju ape..


ummi : B..ummi dah xde bju r..nnti beli baju baru ek???? (sambil sengih2 and wat muka kesian cam PUSSYCAT dlm cite SHREK )

MR.BABAH : xde baju??? xde maknenye ye..ayang punya baju dah penuh dlm almari tu tau..babah pkai suku almari jew..yg lain sume ummi punya tau..


he3

maknenye xdpt lah tu..

huwaaaa...


pic kat ats tu..baju yg dah xleh nak pkai dah..ummi suka baju tu tp 2 r..dah xboleh nak pkai...

sbb kain tu very ikut badan tau..kompom2 r ketat..

oleh kerana spare tyre ummi ni x leh nak di hapuskan lg..maka,pendam jew r hasrat nak pkai baju tu..


hu3..

bila r spare tyre ni nak hilang???..jenuh dah diet and exercise..x gak hilang..

last2 nak wat hilang kempunan....tu yg ummi pkai and amik pic..he3..maka terserlah r ke'spare' tyre ku itu..


then baju tu pun duk r diam2 dlm closet ummi tu..
hu3..

takat berangan2 jew r nak pkai baju tu...hmmmm..alamatnye xlama lg ummi kna let go gak r that blouse..tp sayang sgt2!!
huwaaa....



No comments: