Followers

Thursday, December 17, 2015

REVIEW " IT'S OKAY, THAT'S LOVE "


okay..cite ni lama dah ummi tengok..awal tahun hari tu..masa dalam pantang...lama nak review..api dok le kat draft tu lama gile...hu3..

sinopsis :

Jang Jae-yeol adalah seorang penulis novel misteri dan DJ radio. Dia mengalami obsesif-kompulsif  disorder.  Ji Hae-soo ialah seorang pakar psikiatri. Hae-soo mempunyai sikap yang negatif terhadap cinta dan hubungan dalam kehidupan peribadinya. Setelah Jae-yeol dan Hae-soo bertemu, terdapat banyak perdebatan di antara mereka yang disebabkan oleh personaliti yang kuat dan keengganan untuk tunduk kepada satu sama lain. Tetapi perlahan-lahan pertelingkahan mereka bertukar menjadi cinta dan mereka mula belajar bagaimana menerima perangai masing². dalam pada masa yang sama, mereka cuba untuk menyembuhkan luka yang berakar umbi dalam diri masing-masing, tetapi hubungan yang baru dijalinkan mereka menerima tamparan apabila mereka mengetahui bahawa isu-isu kesihatan mental Jae-yeol adalah lebih serius. 

( ehsan google :) )

cite dia best..especially bab kwang soo...he3...memang sengal le..kejenye asyik putus cinta je sebab dia ade penyakit..dah macam budak terencat akal pulak..he3...best tau..korang tengok ea..




No comments: