Followers

Friday, May 20, 2011

T.A.N.G.L.E.D



bebaru ni ummi layan DVD cite ni...
lama dah beli tp baru dpt tgok..he3
tu pun sbb tertgok preview kat depan punggung TGV cite TANGLED 3D..
tgok cam best jew...tu yg balik umah trus cari DVD cite ni kat rak....
pastu terus pasang.
he3...

best lah..
cite based on repunzel..
cuma jalan cite je lain sikit...
rambut dia keemas²an..
cantik..
lebat..
jeles tul ummi
aiyo...cite katun pun nak jeles...ape daaaa


tp kebanyakkan cite katun disney mmg ummi x pernah lepas lah nak beli DVD..
he3..
lg ler skrg ni ade ank kecik kan..
mmg syok layan katun ngan diorg..

+ sejak² dah kawin..
ummi suka sgt tgok kartun barbie..
padahal...
dulu x bape nak suka pun...
hu3..




2 comments:

Tina Othman said...

kat umah pun ada cd ni, peberet anak, naik muak sebab tiap ari dok ulang ceta sama

catherinnezehal said...

TINA - he3..kat umh ni 2 hero..so idok minat sgt cite camni...ummi depa je yg beria2...he3...