Followers

Monday, June 6, 2011

NASI MINYAK HUJAN PANAS


hmm..
kan dah cakap...
bila MR.R mai bertandang..
ape² pun leh jadi

so lunch ahad lepas...
ummi wat nasi minyak hujan panas..
ha3..
apesal camtu??

nasi tu ..nasi minyak biasa jew..
tp dek kerana Mr.BABAH nak sgt ade letak kaler² cam nasi hujan panas tu...
tu yg boh kaler²...
sebab tu ummi panggil nasi minyak hujan panas...
ha3..
boleh????ikut  ler kan..saje nak bg nama tuk masakan sendiri..he3...

lauknye x byk pun
sbb malas nak p apsarkan
so buat mana yg ade kat umah je lah time tu
ummi wat ayam kurma ngan acar mentah...
ok lah tu kan
MR.BABAH pun bukan suka lau lauk byk²
nanti dia xtahu dah nak makan yg  mana 1..selamat ummi kan..xyah masak byk²..


bila dah masak...
lega dah hati
dapat tunaikan hajat babah
dah lama babah kepingin nak makan nasi kaler² ni...
sib baik lelaki xleh preggy...
kalau x..
kompom anak yg kuar tu dok asyik meleleh air liur nye...
sbb lama sangat menunggu hajat di tunaikan...


5 comments:

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

cath, lau lelaki boleh pregnant..........

catherinnezehal said...

IBU DARWISY - lau lelaki leh preggy..akn suh depa yg preggy lau sbuk nak mnambah anak..ha3...

catherinnezehal said...
This comment has been removed by the author.
Shiela Firdaus said...

waaaaaa..rajinnya kamu!

catherinnezehal said...

he3..xbape nak rajin ler kak shiela....ni berkat Mr.R dtg jenguk kan..tu yg rajin tu