Followers

Tuesday, November 8, 2011

ku jugak TERJEBAK sama dengan ini polkadots


Tadaaaaaa......

he3..amacam??cantik x apam ummi...

sbnrnye lama dah ummi amik tempahan apam polka dots ni..cuam x war²kan jew pun...
sbb biasa amik tempahan tuk kengkawan + opis mate hubby jew..
bukan ape..xleh nak commercial sgt lah sb ade dak kecikkan..
so sesekali jew lah amik...
sekali amik mmg byk ler..paling byk sekali buat 800 biji...tuk kenduri kawin

he3...
lg skarg ni tgah byk design..kretip jugak org malaysia ni kan...

skrg ni ngan bentuk ladybirdnye lah...strawberry ..pastu bebaru ni angry bird melanda....he3..pastu ade yg buat doraemon + sponge bob pun ade...mcm² bentuk dah skrg ni...

ummi baru practice bentuk ladybird + srtrawberry + sponge bob jew..tang ladybird and doraemon tu x mencuba lg sbb tgn ini agak keras ...he3...



4 comments:

Ibu Darwisy said...

mmg comel..aku ni x minat apam..tu yg x buat tu..hehehehe

Tina Othman said...

tak penah teringin pun nak buat sebab tak minat makan hehe

catherinnezehal said...

IBU DARWISY : he3..leceh sebenarnye sebab kecik²..lambat nak siap..he3

catherinnezehal said...

kak TINA : he3..kite suka wat..tp x suka makan sgt...sikit² leh r