Followers

Monday, September 14, 2009

::: SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :::


SALAM AIDILFITRI BUAT SEMUA KAWAN2 BLOGGER..
ummi nak minta maaf sekiranya ada kalian yg terasa hati dgn kata2 ummi..
harap aidil fitri kali ini mendatangkan kegembiraan dan juga di limpahkan rezeki yg di berkati untuk kawan2 semua...

* kad raya ni untuk semua k...



3 comments:

Leeyana said...

kart....selamat hari raye..maaf zahir batin...aku raye KL tau..nnt da blk KL dtg la umha makcik aku kat Kg.baru...

Jue a.k.a Ibu Iman Zafran said...

selamat hari raya...
jue amik kad yeaa..
nak gantung.. hehe

catherinnezehal said...

LEEYANA --- sama lah kite yew..maaf zahir batin..0-0 k..INSYA ALLAH,klau aku xde ape2 smpai gak aku kat umah makcik ko tu tp tu r..ko pham2 r..aku bab2 jalan kL ni..kureng skit..xpasal2 aku sesat kang..he3..

JUE --- amik2 jue..he3..sila kan..gantung jangan x gantung k